واکنش میثاقی به پیرمرد طرفدار سپاهان

محمدحسین میثاقی بیخود میکنی گفت

عصبانیت شدید میثاقی: بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!

 

مجری برنامه فوتبال برتر نسبت به جنجال تازه فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اظهارات عجیب یک پیرمرد طرفدار سپاهان علیه خانم‌های حاضر در ورزشگاه آزادی جار و جنجال زیادی به راه انداخته و بسیاری از چهره‌های ورزشی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر نیز در همین ارتباط در پستی اینستاگرامی گفت: ویدیویی دیدم که نمی‌توانم به آن واکنشی نشان ندهم. بیخود می‌کنی با سربند «یا زهرا» به زنان توهین می‌کنی. آن سربند نشان پاکی و معصومیت است. همیشه همه‌چیز که به سن و سال نیست، آن هوادار کوچکتر سپاهان چه چیزی قرار است از شما یاد بگیرد؟ رفتار این آدم را پای همه فوتبالی‌ها ننویسید. در فوتبال ما تماشاگر شیک، باشعور و محترم داریم که مثل او نباشند.

منبع

آیا یسنا دزدیده شده بود

پاراگلایدر ها یسنا را پیدا کردند

ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟

در روز‌های گذشته خبر گمشدن دختر چهار ساله‌ای به نام یسنا، دست به دست شد، دختری که در فضای مجازی و رسانه‌ها با نام یسنا کوچولو شناخته شد.

اما ماجرا از این قرار بود که یسنا دیدار، دختر بچه چهارساله کلاله‌ای (گلستان) پنج روز پیش در زمین کشاورزی روستای یلی‌بودراق گم شده بود.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند. جمعیت زیادی که این عملیات جست و جو را انجام دادند بار‌ها مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

روز گذشته مدیرعامل جمعیت هلال احمر از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

همچنین سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان با اعلام این خبر گفت: دقایقی پیش تجسس‌های نیرو‌های امدادی، پلیسی و سگ‌های زنده یاب به نتیجه نشست و یسنا دختر گمشده پیدا شد.

با توجه به پیدا شدن یسنا دختر گمشده در گندم زار‌های منطقه و زنده بودن این دختر بچه بعد از ۴ روز اقدامات درمانی در حال انجام است.

با این وجود سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

منبع: خبرآنلاین

منبع

خبر ساخت فیلم سریال امیر تتلو

فریب خوردن تعدادی از خبرگزاری های ایرانی

در شرایطی که در چند ساعت اخیر با انتشار یک عکس، خبر ساخت یک سریال آمریکایی توسط BBC با بازی کالین فارل با موضوع زندگی امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو در اکثر رسانه‌های کشور منتشر شده است، حالا پیگیری‌های خبرآنلاین نشان از فریب خوردن برخی رسانه‌ها دارد. تصویر منتشر شده برگرفته از قسمت ششم سریال شوگر بوده که کالین فارل ایفاگر نقش اصلی این سریال است./خبرآنلاین

پیمایش به بالا